Mors dag

idag vare mors dag å vi firade den hemma hos Marias mamma! Hon hade lagat jätte god mat till oss med hennes man. Och självklart så fick vi den underbara efterrätten som hon brukar göra och som hon vet att jag tycker extra mycket om :D:D

Så tack eli och ale för en jätte trevlig dag!!

Sedan åkte vi till Baby Land i Barkarby för dom hade glömt att packa ner en grej till våran vagn. Men det löste sig som tur var.

Nu är vi hemma, vi har ätit lite middag å så har jag kollat på när älskling planterade blomman som hon fick av sin mamma :D hehe....Känner mig lite taskig ibland för hon är gravid med 6 veckor kvar till förlossning men det är typ jag som latar mig mest. hehe..

Nu ska jag fortsätta lite på företags hemsidan www.studentbolaget.se



Hej sålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0