fyller snart 25

Fan va tiden går fort egentligen! Nyss va jag 18år och precis hade tagit körkortet, nu e jag 25år och snart pappa :D:D Jag tänkte fira min 25års dag lite mer än vanligt, jag har nämligen lånat brorsans party båt som ligger på Söder Mälarstrand :D 3 våninar, 2 barer och ett stort dansgolv. Så det kommer bli nice.

Har faktikt inte haft så mycket tid att skriva här för nu har ju studentskivorna dragit igång så jag jobbar varje natt plus att jag jobbar på UPS på dagarna och fixar med företaget. Har även bytt namn på hemsidan, så nu heter vi studentbolaget.se

Och sen har vi haft mycket jag och älskling med våran dotter som kommer snart. Har målat rummet rosa nu plus att byrån ska upp och sen ska vi tvätta alla bebiskläder som vi har men det måste vänta tills torsdag för då kommer den nya tvätt maskinen plus torktummlaren :D:D

Nu ska jag fixa lite här på datan för på onsdag å fredag står jag dj så jag måste fixa lite fler låtar till dess

hej hej





Kommentarer
Postat av: syrran

Jaaa du brorsan, tiden går för fort, snart är du helt plötsligt 30+ hahaha, kommer med en dunder fart, sen undrar man vart livet har tagit vägen:)) men men, vi ses. kram

2010-03-30 @ 20:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0