ännu en trevlig helg

hej alihopa! Vill dela med mig lite av min underbara helg.

I fredags va vi på en studentmottagning, en av Marias kompisar tog studenten ( grattis ) 

I lördags vaknade vi runt kl 09.00 och åt en mysig frukost, sen runt lunch tid så gick vi hem till Marias mamma och där grillade vi och åt en jätte god lunch med potatis sallad och köttet som vi grillade. Efter det så tog vi en lååång promenad till ett ställe här på Tyresö för att fiska. Jag fick upp hela 8st fiskar (rekord) haha.

Idag söndag så åkte vi hem till mina föräldrar och grillade igen och åt en massa gott gott där också och umgicks med min familj.  Trevligt trevligt. Och nu sitter man hemma igen då med en tråkig måndag imorgon. Alltid lika segt med måndagar. Men men....

Hoppas ni också haft en lika skön och solig helg som jag haft.

Bie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0