sitter hos päronen...

Hej Hej!
Sitter här hos föräldrarna i deras varma sköna villa, har släppt av min underbara sambo på jobbet. Hon jobbar och kämpar för vår skull, och vill bara säja att hon är en människa som på denna jord är väldigt svårt att hitta en likvärdig, hon e utan tvivel den bästa tjejen som vandrar på denna jord, så stark! så glad! å så positiv på livet! och det bästa av allt! Nu bär hon på vårt barn!!! :D:D:D :D Bara hennes och mitt, vårt guld som vi skapat tillsammans. hehe. 

Tillbaka till varma villan och päronen.
Vi har suttit här i värmen å pratat lite allmänt och kom fram till en sak som vi undrade över, varför är vissa människor så komplicerade? det har jag länge undrat. Alla människor är födda till att tänka å leva fritt men varför måste vissa vara en så påfrestning för andra. Kan inte bara folk sluta lägga sig i andras liv så mycket och istället tänka på sig själva. Jag lovar er, tänk mindre på det runt omkring er, leta mindre efter fel, så kommer ni må mycket bättre och på så sätt skapa en tillvaro i livet som ni trivs med, kanske till och med lyckas med det ni vill göra. Spela roll ifall grannens gräs är grönare, eller ifall eva tjänar mer pengar än dig, eller ifall nån inte alltid uppfyller dina krav och förväntningar. Lev livet som om det vore din sista dag!!! Livet är för kort för att gå runt och irritera sig på folk. 


Det va allt för idag. Hare bra 

Kommentarer
Postat av: Nina

snällt robban, du är liksom min morbror, och du skriver sådär, skit skidsemester och grejer, du vet ju att jag hade sett fram emot att åka med familjen.. och vi är familj, hur kan ni bli så irriterade på mig för det där lilla?

jag förstår inte vad jag gör för fel? utan att få hugg tillbaka.. jag skrev ju att jag var ledsen att jag frågade igen om det verkligen var helt gratis, men liksom, du behöver inte hugga sådär nu och skriva så.. :(

2010-01-09 @ 13:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0