kallt och snö

Hallå allihopa!
Kom hem för två dagar sen till kalla Sverige och snön. Jag och tjejen va hos hennes släkt i två veckor i varma och sköna Spanien (Fuerteventura) Det var två helt underbara veckor med massa sol och värme, längtar faktiskt tillbaka dit, blir nog till att fira årets jul hos dom men det är ju ett tag kvar dit.

Idag hjälpte jag brorsan med hans äldsta unge Jennifer. Jag skjutsade henne till tennis träningen som hon går på och sen på vägen hem så kikade jag in i hans nya festlokal Fellows vid Stureplan, stället börjar faktiskt bli riktigt nice!!

Hinner inte skriva mer för vi tvättar plus att jag fixar lite här i hemmet, har burit ner lite saker till källaren och så. Sen ska jag flytta lite grejer från källaren till garaget som vi numera har :D:D jävligt skönt nu när snön öser ner hehe.

Hare så bra allihopa nu, ska försöka lägga ut lite bilder på våran resa.

Glöm inte kolla in min sida www.eventmäklarna.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0