22 grader varmt och sol...

Sitter här hemma hos älsklingens släkt i Fuerteventura,en ö vid kanarieöarna :D så jävla nice!! Det är 22 grader varmt på dagarna och svalt å skönt på kvällarna. Idag har vi varit på stranden hela dagen och nu sitter vi å väntar på pizza som bakas här hemma.

Måste ju erkänna att man blir lite sugen på att flytta hit. Det är bra standard, fina hus, varmt året om och nästan typ samma affärer som hemma. såg en H&M, Intersport osv.

Kan ju inte säga annat än att hit kommer jag åka ofta. Riktigt nice ställe som sagt och älsklingens släkt är helt underbar och dom älskar mig med hehe.....Är faktiskt riktigt nöjd, så trist hemma har det blivit, människorna där har blivit som monster fan hehe. Alla tänker bara på pengar, vad man har råd med och inte råd med!!! så trött på det där. FALSKHET kallar jag det. Tråkigt men sant. Nä nu ska jag vara lite social här. För när vi åker till min släkt i Jugoslavien så vill jag att vi är sociala där ;) Hare så nice hemma i -10 mohaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0