nu e internet igång

äntligen!!! har varit utan internet i två dagar nu. Segt som fan!  

Jag och älskling har precis haft en mysig hemma kväll med massa god mat och så har vi hyrt en komedi :D Tidigare idag så va Marias kompis här med sin baby :D Sååååå söt han e!!!! Sen gick dom och fikade så jag passade på att fixa lite här hemma och i garaget.

Pratade med brorsan tidigare idag och eftersom vi inte kan resa i sommar pga våran lilla baby så ville han bjuda oss till Gotland :D Skulle va trevligt att åka dit med familjen. Om ni inte vet det så är vi tre syskon. Jag, brorsan, syrran och våra underbara föräldrar som ställer upp till 100 procent för oss :D Så därför tänkte jag ställa upp tillbaka och fixa deras kök i sommar, tänkte byta ut det helt å hållet. Eftersom jag gjort det här hemma så vet jag ju nu hur man gör, och nått får man ju tillbaka, vi tre syskon får ärva huset :D :D Så det blir till å snickra i sommar, hehe. 

Nä nu ska jag mysa sönder min underbara gravida fru! älskar henne och skårpan av hela mitt hjärta och jag ska ta hand om dom på bästa möjliga sätt!! 

Bye Bye // Robban







  








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0