nice väder...

då vare snökaos igen då, hehe. Fast jag tycker det är mysigt som fan! hellre det än slask och regn.

Vi kom precis hem från centrum, fick ju min nya telefon igår, så idag va vi och köpte ett skyddsfodral till den så den inte blir repig. Kan ju starkt rekommendera den luren (Sony Ericsson Aino) Den slår Satio med hästlängder, inte bara enligt mig utan enligt de flesta tidningar och undersökningar, så riktigt nöjd blev jag. 

Är fortfarande sjukskriven men ska tillbaka till jobbet den 15 februari. Har faktiskt varit riktigt skönt att få vila upp sig, har haft riktigt ont i ryggen och inte mått så bra pga jobbet men nu ere bara ta nya tag igen :D Har ju en grej att se fram emot om man säger så, håller ju på starta upp eget företag www.eventmäklarna.se Kommer bli kul som fan det där! och till den 10Juli är barnet beräknat också :D:D:D Längtar som fan till det också! Ska bli spännande och kul att bli pappa.  

Nu ska jag kolla runt lite på nätet för snart ere dax att börja laga middag och sen kl 19.00 har vi tvättid.

Hare så bra å kul alla därute i snökaoset :D Vi hörs

// Robban 


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0