kan inte sova

Hej alla nattugglor! :D

Jag kan inte sova riktigt ännu, Maria lyckades somna men jag låg där klarvaken å tittade upp i taket..... Idag va vi först hemma under dagen, sen vid kl 17.00 så åkte vi hem till min bror och hans familj. Det va trevligt, dom bjöd på middag och så satt vi å pratade en massa skit fram till ca kl 21.00, sedan åkte vi hem (Hem ljuva hem) :D Vi satt och planerade lite ang studentskivorna, hur man ska arbeta på bästa sätt så det blir så effektivt som möjligt, det e ju skönt att det är min bror för då har man lite att säga till om och man får vara med å planera :D

Apropå ingenting, tråkigt med plusgrader. Tycker det kan vara kallt och snö ett litet tag till, för slask är så värdelöst och tråkigt! Men skönt som fan att det börjar gå mot vår tider, inte så långt kvar nu.

Nu ska jag nog lägga mig och försöka sova annars blire lite tv tittande :D God natt!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0