hemma nu

Idag va vi på ultraljud för första gången :D Det va det underbaraste jag varit med om!!! Så himla fint att se våran lilla baby där inne, å han eller hon kommer att få mina läppar iallafall, det såg man. Haha. Allt va kanon med lillen, hjärtat, hjärnan å allt fungerade korrekt, alla mått å så va också bra. Det enda tråkiga var att dom inte kunde se vare va för kön. Men vi har bokat en ny tid i stan för ett nytt ultraljud och sen 23April ska vi på 3D 4D Ultraljud för att få se ungen ordentligt plus att man får en film på 30 min där man får se ungens alla rörelser å så :D Hur som helst så är detta ett mirakel!!! Finns inga ord på hur lycklig jag är!! En underbar sambo som väntar våran lilla baby :D Hehe

Ska fixa lite hemma nu med köket, för på måndag börjar jag jobba igen. Ska eventuellt på ett viktigt möte lite senare men får se om det blir av idag. Hare bra alla! Hej hej

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0