hemma hos päronen

Hej Hej!
Sitter här hemma hos päronen! Vi har suttit och snackat lite skit bara om lite allmänt, dom har köpt lite godis här till mig och älskling :D Så det ska vi äta sen när älskling kommer från jobbet, och så har mamma gjort jätte god mat som vi också ska äta sen när hon kommer hem från jobbet :D Längtar efter min lilla sötnos! Magen har börjat växa så nu ser man verkligen att hon e gravid och jag är pappan :D:D:D:D:D:D:D:D:D Såååå kul det ska bli!! 

Va och köpte en alla hjärtans dag present till henne också, tänker inte skriva va det är för hon läser min blogg ibland haha. Men det va två fina grejer som hon kommer bli glad över, avslöjar vad jag köpt efter alla hjärtans dag! :D

Ska åka och hämta henne nu så bye bye, chiao chiao, hejdå,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0