alla hjärtans dag

Hej! Hoppas alla haft en kanon fin alla hjärtans dag, för det har iallafall jag haft :D

Vaknade imorse och åt en mysig frukost med älsklingen. Sedan fixade vi lite hemma. Runt kl 14.00 åkte vi och storhandlade och ungefär runt kl 17.00 började vi laga middagen. Medans jag fixade middan så bakade Maria en cheescake :D Fan va gooood den blev!! till middag blev det en supergod hemmalagad potatismos med fläskfilé och en supergod sallad till och självklart en grönpepparsås till :D 

Efter den goda middagen så tittade vi på snabba cash :D en riktigt bra film faktiskt! Nästa helg ska vi försöka kolla på den nya filmen, Farsan. 

Men nu ska jag sova för imorrn börjar jag jobba igen. Ska upp kl 06.45 oooooooooooo tidigt men vad ska man göra. Måste ju jobba liksom. Hej Hej

//Robban 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0