nice måndag..

vaknade idag till våra bästa år, låg å kollade på det och sedan gick vi upp för att äta en god frukost.

Efter det så ringde jag en polare som är elektriker, han kom förbi och hjälpte oss att koppla in våran nya tvättmaskin och torktummlare :) Tack fredde. Det tog sin lilla tid eftersom vi va tvungna att åka å köpa en
grej.

Efter det vare lagom att äta middag så vi bestämde oss för att åka till mina päron. Vi beställde hem lite god mat och satt å åt och hade det jätte trevligt!

Väl hemma igen så fixade vi lill tjejens saker, la in första omgången med tvätt osv. Sedan tog vi en skön lång dusch och nu sitter vi här vid en varsin data..hehe....

Men nu ska jag sova för imorrn ska jag jobba. Jobbar 4 dagar sen har jag 4 veckors semester :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0