trött som fan

Kom hem för en stund sen från jobbet. Det har vart en lång och tung måndag!! Fan måndagar
är riktigt sega!! Man har absolut ingen lust att kliva ur sängen när klockan ringer, men man måste ju.
Sen utanför jobbet så bygger dom bostäder så det finns aldrig nå parkering där längre så man får
åka runt å leta hela tiden...

Ska inte avslöja för mycket men.....det går mot bättre tider kan jag gott säga :D:D Ni som följer
min blogg kommer inom sin tid att få reda på varför...

Ska nog ta å knyta mig nu. Är helt slut. Hare bra alihopa hej hej

// Robban

OBS! Glöm inte att besöka min sajt www.dinstudentfest.com


Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig

2009-10-27 @ 13:13:18
URL: http://mariavm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0