Snart Haloween.....

Då vare återigen de dödas dag då. Hehe. Å skrämmas ska man också göra.
Har inte orkat lägga ner så mycket energi på det, de här året, tar nån gammal
mask som jag hade från förra året hehe. Men fest kommere bli iallafall :D

mmm, torsdag å sjukskriven..Rätt skönt att få vila upp sig faktiskt, Va hos
läkaren i tisdags, har inflamation i båda armbågarna, hehe... Så nu går man
på medicin igen då, lite små segt.

å en till sak som e lite småsegt är tvättiden kl 4 idag, men man måste ju. Finns
inge bättre känsla än när alla kläder ligger vikta i garderoben, rena å fina. Fast
jag brukar bara följa med älsklingen ner till tvättstugan för att hon vill ha sällskap,
annars är det faktiskt hon som tvättar, jag kollar bara på..haha...tack älskling!!!
Du gillar att skämma bort mig eller hur?? :D:D

Nä nu ska jag hämta min lur som jag glömde i bilen...Hej svejs på alla...

IDAG ÄR JAG JÄVLA FUCKING OSAMA BIN ANKA MED TOMTEDRÄKT


Kommentarer
Postat av: Anonym

och jag är din Mrs Osama bin Anka med tomtedräkt :D

¨

<3

2009-10-29 @ 14:12:36
URL: http://mariavm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0