Ledig + Halkbana! Nice!!

Hej Hej!

Har precis kommit hem från Bromma halkbana. Tjejen hade tid där idag :D
Jag passade på att ta ledigt från jobbet också! Riktigt skönt!! 

Igår sov vi hemma hos mina föräldrar, det va riktigt mysigt de också! 
Mamma hade lagat en jätte god gryta som vi åt från, sen tänkte vi ta ett
dopp i bubbelbadet men det blev aldrig av, kollade på lyx fällan istället.

Fan, ere nå mer än jag som tycker att de programmet är lite onödigt?
Fast ändå fastnar man påre. Jag menar, alla vet ju om det där som dom
säger. Det är samma sak om bantning, de flesta vet ju om att godis är
onyttigt och tomat nyttigt, grejen är att börja med det bara.

Nu ska jag fortsätta med en grej här på datan så hej svejs alohopa


Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig mitt hjärta

2009-10-24 @ 14:11:59
URL: http://mariavm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0