jobbar å jobbar

som alla vet driver jag och min älskling hemsidan www.dinstudentfest.com som sammarbetar med aktiebolaget slussens lokaler AB. Sitter och jobbar med det nu :D Ska bli riktigt kul att dra igång nått eget ;D Men allt tar sin tid. Just nu kämpar vi med marknadsföringen.

På söndag ska vi till min bror som fyller år. grattis i förskott och tack för allt. annars händer det inte så mycket nu för tiden. De mesta av tiden går åt jobb.

Den årliga Idre resan blev nyss bokad :D:D Fast skillnaden i år är att vi är borta en vecka plus med hela familjen :D:D Ska bli skit nice, brädan ligger under sängen och väntar. haha. nyvaxad å slipad!! LÄNGTAR!!

Fan vi måste hitta nå ställe att vara på på haloween. Det närmar ju sig. Fast är rätt trött på alla högtider!! vem kom på dom egentligen, säkert någon som ville tjäna en massa pengar! typ, "jultomten" kom på jul, eeeee, näääää, börjar bli trött å då snackar jag bara en massa skit hahahahah.

sov gott allihopa för det ska jag, imorgon är en ny spännande dag. vaxa på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0