Jaha ja :D

då sitter man här vid datan igen hemma hos älsklings mamma. Har precis fått en god middag som
dom lagat :D Kollar fortfarande på lite bilar, har svårt att bestämma mig vilken det blir.

Idag, hmmm, jadu, jobbat, jobbat å jobbat. Men snart har man semester igen. Bara 3 dagar kvar.
Igår kväll blev det Snowboard igen, börjar åka riktigt bra nu, så till Idre blir man kung i backen då :D hehe.

Nä nu ska jag kolla vidare lite på bilar :D Sen ska jag hem och mysa sönder min älskling. Vi ska kolla
på en film som hon laddat hem. Tror den heter nått med Patrik är halv (hahaha)

hare så bra. för det ska jag ha. Chiao chiao jebeti majka

Kommentarer
Postat av: Maria

Hahahahaha älskling du är såå jävla sköön, filmen heter Patrik 1,5 hahahaha inte patrik är halv



<3

2009-02-24 @ 20:43:49
URL: http://mariavm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0