Nice helg!!

Hej!
Jag och älskling kom nyss hem från mamma och pappa. Har varit där sen i torsdags. Har varit rikgit mysigt, ätit en massa god mat, lussekatter, badat i deras bubbelpool å pratat en massa skit med mamma :D Sen igår kom syrran förbi med ungarna och dom sov också över där.

Igår bjöd även brorsan mig och tjejen på bio. Det blev den nya filmen New Moon :) Bra film faktiskt!

älskling jobbade fredag, lördag på sitt jobb och då passade jag på att jobba med vårt företag, så nu ligger vi nästan överst på googles hemsida ;) Niiiicee! :D Har även fixat lite med hemsidan!

Nä nu ska jag logga ut från datan, vi håller på å tvättar. Sen ska vi lägga oss å mysa.

Hej Hej allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0